vrijdag 4 november 2011

Over de top Nailart

Ik ben zelf dol op nailart, alleen is mijn nailart nooit echt over de top.. Ten eerste kan ik daar echt niet mee aankomen op mijn werk, en ten tweede lak ik ongeveer elke 2 dagen mijn nagels. Dus dan is het zonde om er zo ontzettend veel werk van te maken.

Wel wil ik jullie vandaag een paar leuke voorbeelden laten zien van hoe het dus ook kan! :)

|

Deze nagels vind ik eigenlijk best wel stoer!! Wel knap dat iemand zo precies nailart op nagels kan maken!



Wauw, super cool maar serieus hier kan je toch niet mee werken of wat dan ook??


Oh my god!!! Vreselijk toch???


Deze vind ik eigenlijk wel erg schattig!!!

Wat vinden jullie leuk qua nailart? En zouden jullie met zulke over de top nagels gaan lopen??

Liefs!

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Eigenlijk ben ik zelf heel erg van de nail art, ook de over de tops..:)

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks voor je reactie! Ook zulke nagels zoals op foto 2&3?

    BeantwoordenVerwijderen